2008-12-11

Migrän eller vad är det frågan om?

Funderar på att försöka krypa ner i sängen tidigt ikväll. Har ont i skallen som fasen, känns som migrän eftersom jag mår illa också. Men enligt kalendern är det inte dags än på nån vecka för migränattacken. Min inre klocka kanske fått fnatt?

Luciamorgon på Tranan innan jobbet i morgon, det kan nog bli mysigt. Sen känner jag på mig att det kommer bli en låååång dag på jobbet. Händer inte överdrivet mycket där nu såhär inpå jul.
Får lite annat pyssel gjort allafall och det är bra, hinner ju aldrig annars.

Nä, sängen kanske. Måste välja en ny bok att läsa nu, läste ut den förra igår. Med en katt liggandes PÅ mig, när jag låg på sidan i fosterställning! Mysigt men lite bökigt när jag skulle bläddra i boken.
Har ju massor av böcker olästa, men det är ju så förbannat svårt att välja, vet inte riktigt vad jag är sugen på för nåt. En bra bok helst!

2 kommentarer:

stinch sa...

går migrän efter en kalender? krya på dig!

Svorsken sa...

Vet ikke helt hva vi skall hitta på i jul,en julfika hos deg borde vi kanse få in iaf så man får se hur du bor?
Hoppas migrænen gav seg!