2008-12-07

En liten make-over!

Färgade håret igår. Har velat flera veckor hur jag skulle göra, om jag skulle fortsätta med det ljusa eller om jag skulle färga det mörkt igen. Det var länge 50-50 tills jag till slut bestämde mig. Trivs ju i ljust hår men även i mörkt, i-landsproblem.

BEFORE!



AFTER!

Anledningen till att jag möjligen ser lite grön ut i ansiktet är att jag vart på julbord på Alfta gästis med jobbet idag och PROPPAT i mig mat. Den där stora skivan ostkaka med saftsås var liksom dödsstöten. Länge sen jag var såhär mätt. Men herregud vad gott det är med julbord. Och till min stora glädje fanns det inkokt lax! Det är bland det godaste jag vet.

Börjar känna av lite huvudvärk men jag orkar ärligt talat inte ens en alvedon, så mätt är jag. Fick ner ett p-piller allafall=)

3 kommentarer:

Svorsken sa...

Mørkt hår ær alltid bra nær det er vinter!
Mørkt på vintern å ljust på sommaren kjørde ja længe på:)
åh så godt med julebord,skall på det imorgen ja men det er med norsk julemat:/
Den svenska ær så mycket bættre!

Julia Hamre sa...

Hade kunnat kopiera helenas inlægg och ta det før mitt:) håller oxå på mørkt før vintern men i år har jag snålat med att gå till frisøren så nu ær det sommarens slingor som ær halvt utvæxta... fick jullunch på jobbet idag oxå, øverraskande gott før att vara Norge :)

Anonym sa...

Supersnyggt=)