2009-01-22

Mobilkul!

Okej, detta kanske är lite nördigt men det står jag för! Älskar listor av alla de slag.

Har du pussat nummer 2?
Näe!

Vad har du för relation med nummer 20?
En kompis syster

När ska du träffa nummer 30?
Ja du säg det, bollen ligger väl hos mig nu antar jag. Lite velig kanske jag är.

Är nummer 18 söt?
Mycket möjligt att han t.o.m är den sötaste av alla kontakter

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Minns inte så långt tillbaka faktiskt, detta var ju 1986 eller möjligen ännu tidigare.

Gillar du nummer 14?
Ja det gör jag. Men mer förr om åren om jag ska vara helt ärlig.

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Konstigt nog inte

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Tveksamt om vi nånsin kommer att träffas igen. Kanske dags att radera kontakten...

Är du nära vän med nummer 23?
Nja nära skulle jag inte kalla det, men jag gillar honom.

Har du gått på bio med nummer 4?
Skulle väl kunnat ha gjort det, men jag tror inte det.

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Been there done that! Om det inte menas med dejt, för hon är inte riktigt min typ där=)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Lite av varje, inget särskilt egentligen. Min mammas väninna.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Ja men det kan bli lite svårt då nummer 9 är jag själv. Kanske är ensam om att ha mig själv bland kontakterna?

Vad har du och nummer 24 för relation?
Min ena farbror

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Så lite som möjligt.

Vad är det bästa med nummer 8?
Att hon är jag!

Brukar du och nummer 16 träffas?
Ja, men alldeles för sällan! Blev oftare när vi bodde ihop=)

2 kommentarer:

Svorsken sa...

Lite roligt ær det ju:)
Japps,har alla boxar,å har nog sett alla episoder allt før många gånger:)
Men himlans bra ær det!!

Anonym sa...

Jo jag gillar oxå ny bloggen så just nu känns det som om jag ska stanna där =)
Men jag är inte helt haj på alla funktioner än så jag vet inte om mitt svar på din kommentar oxå hamnar här eller bara syns på min sida. Så därför skriver jag här nu ;-)
Jordgubb och banan i samma tårta har jag inte ens hört talas om men du är ju inte som alla andra ;-) Typ grillkryddan på popcorn *skrattar*
Kram kram