2009-01-06

Sömnlös i Forneby

Nu är jag frisk igen! Tänkte det var dumt att vara sjuk längre. Känns som det var evigheter sen jag jobbade nu. Men i morgon är det dags igen.
Mest slappat och kollat på film idag. Har även klätt av granen så i morgon kommer pappsen och slänger ut den, får se vad Lea tycker om det, då kan hon ju inte bolla med julgranskulorna längre.
Mitt största problem just nu är om jag kommer lyckas somna eller inte, brukar ju ha svårt att somna även när jag är trött så hur kommer det då gå när jag är klarvaken?? Tog nyss några Valerina Natt för att hjälpa det på traven allafall. Så jag hoppas att dom kickar in som dom ska.

Beställde faktiskt en ny kamera igår. En likadan som den som gått sönder. Fast det blev en silverfärgad denna gången för att variera mig lite. Men nu vet jag ju att jag gillar den och dessutom får jag ju dubbla uppsättningar av usb-kabel, batteri och laddare. Det är en Olympus och dom har dessutom speciella minneskort och hade jag köpt nån annan så kunde jag ju inte använda det jag har. Surt som fan att behöva köpa en ny men det kan inte hjälpas.

Inga kommentarer: