2009-01-03

Teknikstrul

Nu är inte teknikprylarna på min sida. Är ju inte helt oteknisk men nu kan jag börja gråta nästan. Var ner till Bollnäs och hämtade mitt Playstation igår, hade beställt det och Singstar ABBA. Åkte sedan raka spåret upp till Järvsö. Malin är "hemma" så jag åkte dit först. Tyvärr var inte lilltösen nåt vidare pigg, stackarn. Malin och jag åkte och handlade och sen hem till Mari. Mari kom hem senare för hon var och jobbade.
Senare kom även Ida. Vi skulle såklart sjunga singstar och det funkade ungefär en låt innan bilden började hoppa och fladdra en massa och man såg inte ens texten vissa gånger... Vi donade och kollade med alla sladdar men det blev verkligen inte bättre=(
Jag provade här hemma idag men det var exakt lika, provade även en annan singstar som jag hade hemma. Glad? NEJ!

Som om inte det var nog så tappade jag min kamera i golvet inatt när jag och Mari vart ute på promenad med Basse. När jag sen knäppte på den så åkte objektivet ut och kameran surrade och sen hände inget mer. Objektivet har stannat ute och går inte att få in på nåt vis. Har tagit ut batteriet och provat igen, men icke sa nicke!
IRRI!!!

Idag har jag åkt slalom i Järvsö med Malin, Ida och Malins kusin Irene. Det var kul men på slutet fick jag så ont i högra benet när jag åkte. Skönt med friskluft och förhoppningsvis somnar jag gott ikväll. Nu ska jag fixa lite te och tända en brasa i öppna spisen innan det är dags för Team Hanna!! Heja Bollnäs!

Lite nojig nu för den jag delat säng med inatt vaknade ju med magsjuka av nåt slag...

1 kommentar:

stinch sa...

"delat säng med"???
kanske dags att avslöja lite detaljer kanske?!
var han 17 kanske hihi