2009-01-18

Yummy!

Efterrätten tänker jag behålla för mig själv! Katten är ute så det är ingen fara=) Visst kladdkaka och glass kanske inte är hälsomat (men man mår bra i själen av det och mår själen bra så är ju det värt mycket) men frukt är ju nyttigt och på tallriken har jag ju två onyttiga grejer och tre nyttiga, alltså tar det nyttiga över det onyttiga. Enkel matematik!
Och faktiskt så måste jag ju fira veckans nykomlingar, Lucas och Axel, välkomna till världen.



Kollar på National treasure nu, inte min typ av film kanske men jag ska verkligen ge den en chans. Sofie är ju ett stort fan av den så helt kass kan den ju inte vara. Hon har ändå rätt lika filmsmak som mig, med vissa undantag åt båda håll.

1 kommentar:

Svorsken sa...

Dom smakar typ ingenting:)
men ær på nått vis god ændå(eller så er de ja som har lit konstig smak:)
hehe,nei det var så varmt i vattnet att magen klarade seg fint litegrann ovanfør ytan:)