2009-04-10

Långfredag!

GLAD PÅSK på er alla!

Just nu sitter jag i soffan och äter frulle, köttbullar, yoghurt och te. Väntar på att pappa ska skjutsa mig upp till Järvsö. Tunnbadning och partaj väntar med mina vänner! SOLEN skiner väldigt lämpligt också=)

Igår var en sån där lyxig dag då man fick gå hem 16:00! Vardag för många men lyx för mig. På kvällen var vi några hos Cissi och åt tacos och sjöng singstar. Mycket mycket trevligt! Kan tänkas att det kommer nån bild senare i helgen. Har inte lagt in några i datorn än, blir nog några bilder tagna idag också.

Måste säga att det känns lite märkligt att ha bikini på sig idag. En aningens tidigt på säsongen tycker jag.

Än en gång GLAD PÅSK! Vi hörs mer senare under helgen, var så säker.

1 kommentar:

stina sa...

lova att lägga upp massa bilder sen, älskar o kolla på kort jag :) glad påsk! kram