2009-04-19

Söndag...

Fullspäckad dag igår... Förmiddagen ägnades åt att städa och dona hemma. När det var klart blev det dusch och fixning, sen åkte jag iväg på 2-årskalas. Anton blev stora killen! Mycket fina presenter fick han. Sen blev det full fart hemåt, via Ica för att fixa sallad och duka innan mina gäster kom. Fyra av mina arbetskamrater.


Lärde mig nåt jag borde ha vetat, att man inte ska dricka alkohol när man har migrän. Mår orimligt dåligt idag med tanke på alkoholintaget, som inte alls var mycket. Men vi hade otroligt trevligt allafall och sjöng Singstar så det stod härliga till.
Och inatt har jag sovit som en kratta, vet inte hur många gånger jag vaknat.

Idag har pappa hjälpt mig att byta däck på bilen, tacksam för det!
Nu ska jag kolla på Australia! Hoppas på att jag tycker den är så bra som folk säger.

1 kommentar:

stina sa...

åh vad var det för kort? klart vi såg coola ut :)
var australia bra förresten? vi hyrde den i helgen men så pajja dvdn ha ha
KRAM o tack för krya på mig kramen!