2009-04-28

Lite bilder

Det var en Anna med lätta steg som skuttade upp för trappan på jobbet idag efter klockan 18... LEDIG!!! Nu gäller det bara att ta tag i packningen som tycks bli svårare och svårare för varje gång jag ska nånstans. Man måste ju dessutom lämna lite plats i väskan för det man vill shoppa. När jag var ung (yngre) tyckte jag det var kul att packa, det har definitivt gått över. Dessutom måste man ju fundera på vad man ska ha på sig under tågresan... Nu kom jag på en sak, strumpor kan vara bra att ha med va? Jag trodde jag hade lagt fram alla underkläder jag skulle ha med mig, men kom nu på att strumpor räknas med i kategorin underkläder. Jaja, det är väl bara att sätta igång. Måste väl komma i säng nån gång också:-)

Hanna ville veta hur skorna jag köpte igår såg ut, och det är klart jag ska visa upp dom! Voila! Dom är sköna, fast det känns nästan som ett skavsår kan vara på gång på vänstra hälen. Men nästa gång jag har dom så garderar jag mig med plåster bara.


Bjuder även på några av de alster Martin lyckades med igår. Han har ju tiden för sig allafall=)


Inga kommentarer: