2010-07-03

Första dan på stranden

Äntligen lite värme! Satt ett par timmar på Fagernäs i min nya rosa brassestol och läste deckare idag. Love it! I morgon blir det till att packa matsäck och åka till Oris. Ska bara komma ihåg att även smörja nyllet då för nu har jag aviator-bränna:-)

Åkte sen hem till mor och far för att kolla om min Ray Ban-badväska fanns där men det glömde jag ju helt kolla när jag kom dit. Men jag kom precis lagom till att få god lax till middag och jordgubbar till efterrätt. En matlåda fick följa med också! Kollade även på Argentina-Tyskland där innan jag for hem. Lite avis på Stina som såg den matchen i Berlin. Kan tänka mig att stämningen var sjuk!

Jag trodde inte innan matchen att jag hade nån åsikt om vilka jag höll på men det märkte jag redan innan det gått tre minuter av matchen. Jag höll på Tyskarna! Och dom var riktigt bra i den matchen!

Matchen mellan Paraguay och Spanien var ju rätt sjuk måste jag säga.
Fotbollsledigt fram till tisdag nu då.

1 kommentar:

Amanda sa...

Aviator bränna, hahah! Snyggt ;)