2010-07-11

Myslördag!

Igår hade jag en riktigt härlig ledig dag! Tog en välbehövlig sovmorgon först och sen när jag vaknade låg jag kvar en timme och läste ut boken jag höll på med. Sen åt jag frukost/lunch framför tv:n. Äggröra, bacon, korv och jordgubbste!

Packade sen ihop lite prylar och for sedan norrut några mil. Närmare bestämt till Järvsö! Malin och småtjejerna kom ju upp från Skåne i onsdags. Vi myste på hela dan Åt grillat och jordgubbar med glass! Jag sparkade boll och lekte med Aminda. Gosade med Minnea och bara hade det bra! Framåt halv sju åkte jag, Malin och Minnea till Stene för att lyssna på musik. Mari kom också efter en stund! Där satt vi och bara hade det bra. Fick mig en och annan spark av "Erik" också=) Längtar tills han kommer!

Innan jag for hem så var vi även nere vid båthamn där Aminda var med mormor och morfar. Aminda och jag försökte "fiska", men fiskarna ville verkligen inte simma in i håven;-)





Nästa lördag är det dags för Minneas dop!

Inga kommentarer: