2010-07-26

Skavsår i öronen!

Ett tips: Om ni beställer 4 bh:ar så gör så att ni beställer ALLA i samma storlek! Blir som inte så bra om man beställer en av dom i en storlek som är två kupstorlekar mindre än det man egentligen bör ha:-)

Har spenderat hela eftermiddagen och kvällen på Tallbacken med massa damer och en hel hög med ungar:-) Mycket trevligt! Knäppte inga kort så jag har inga såna att bjuda på tyvärr:-( Känns så trist att knäppa med kameran nu när jag beställt en ny som jag bara väntar med spänning på. Men nu blev visst leveransen uppskjuten till nästa vecka tror jag:-(

Tror det var 7 ungar från 4 år och ner till 4 månader, var en hel del liv kan jag säga... Inte riktigt van vid det kände jag, haha! Ska ärligt erkänna att det kändes skönt att komma hem till tystnaden sen.

Vi fikade, beställde hem mat som vi käkade och pratade en massa! Senare hjälpte jag även Jon att måla på hans folkrace-bil:-) Och jag agerade även rutschkana och kudde åt Anton!

Usch, börjar känna att semestern tar slut snart, den har ju precis börjat. Var ett sånt jävla dåligt beslut att bara ta två veckor nu i sommar! Jävla smurto!! Ska nog redan på måndag ansöka om några dagar till i slutet av augusti kanske. Åka till Sthlm några dagar kanske. Och jag och Larsson måste göra slag i saken och beställa resa snart. Jag kommer inte överleva hösten annars. Vädret är ju inget vidare precis. Men var så säker på att det kommer vara varmt och strålande sol på måndag när jag ska jobba igen. Bitter!! Men jag ser fram emot lördag då Sofie kommer hem för några dagar! Saknar henne!

Inga kommentarer: