2010-09-10

Fredagsmys!

Fredag idag och det känns i hela kroppen! Idag är en dag då jag uppenbarligen förstör saker. Kraschade en kollegas kopp idag när jag skulle diska och ikväll pajade jag en mugg hemma också:( Irriterande! Känner mig lite extra klantig helt enkelt.

Utöver det så har det väl varit en bra vecka såvitt jag minns. Trivs väldigt bra i nya frisyren fortfarande. Men det blir ju aldrig lika när man ska fixa till det själv sen. Spelar ju ingen roll hur man gör. En sak som jag faktiskt tycker är väldigt konstigt, det är att även om man har samma hårprodukter som hos frisören så luktar aldrig håret likadant när man gör det själv. Hur kan det komma sig???

Nu ska jag dricka te, äta lite cheddarpopcorn och snask och kolla på en film! Har ställt klockan tidigt i morgon för jag hoppas på att det är lite dimma ute. Vill ut och fota lite i dimma nämligen. Har varit flera fina mornar nu men då har jag ju inte haft kameran redo och dessutom har jag ju inte haft tid eftersom jag varit på väg till jobbet. Och är det inte dimma när klockan ringer så somnar jag ju bara om och sover vidare :-)

3 kommentarer:

Erika sa...

Håller med helt och hållet! BLir aldrig samma sak när man ska göra frillan själv! Nästan så man aldrig vill tvätta håret när man kommer därifrån! =)

Hoppas du fick lite dimma och fina bilder! Kram!

stina sa...

jag har inte avänt väcklarklocka på två år :) vi höll på o missa dopet, vi la oss alla tre för att sova middag o i vanliga fall sover noah max två timmar. idag vaknade jag efter tre timmar, kolla klokan och vi fick panik men vi hann ;) kanske skulle börja avända väcklarklocka igen haha. dopet var fint men noah röjde loss i kyrkan så jag varken såg eller hörde så mkt av dopet men det lilla jag såg var fint. det blir nog inception imorrn eller salt, beror på vad som går eftermiddag eftersom det är då vi har barnvakt. du får h¨lla utkik i bloggen :) ha en finfin helg kram

Svorsken sa...

Det med håret ær ett mysterium alltså..

Fin du blev i håret føresten men førstår om det ær ovant med kortare!
Det brukar bli mycket shampo å balsam øver førsta dusharna efter klipp då man ær van å ta mye mer :)