2010-09-05

Underbar helg!

Detta har varit en riktigt underbar helg! Började redan natten till lördag då jag drömde massa härligt så jag hade en bra känsla hela dan! Ägnade lördagen åt att städa och dona hemma, men hann inte helt klart. Och just det var väl kanske inte så underbart, men välbehövligt däremot.

Framåt 17 åkte jag till Hans-Jons och parkerade bilen innan jag cyklade till Tallbacken. 30-årsmiddag för Anna-Karin! Jättegod mat, vin, öl, päronkonjak och allmänt trevligt! Sen kändes det lämpligast att sova hos mamma och pappa så jag slapp cykla ända hem eftersom jag ändå hade bilen där och skulle upp rätt tidigt i morse.

På förmiddagen drog jag och Anna-Karin till vårt bästa svampställe (vi har bara ett) och plockade svamp några timmar. Hur underbart som helst! Ingen av oss äter svamp men vi älskar det! "Till och med bättre än sex med Henke Larsson"
Hade frulle med oss också:)
Undrar egentligen hur mycket vi fick ihop. Jag slängde ju in min kasse hos mamma så jag vet inte riktigt, men bra nog mycket fick vi ihop. Mer än jag nånsin plockat förr allafall. Vore det inte för att vi hade andra planer så hade vi lätt kunnat stanna massa timmar till.





Tim!

Lavskrika!

I våra skogskläder åkte vi sen mot Järvsö, med ett stopp för att kolla in fina huset i Snaten. Men jösses vilken söt liten plutt vi fick träffa. ERIK!!! Fyra dagar ung:)



Måste ju få med nån blomma också:)

Brutalt! Kom en skabbräv i närheten så Johan fick gå ut och skjuta den. Har bild på den döda räven med men jag besparar er;)
Nu måste jag fixa lite käk för jag har bara fikat idag. Sen ska jag nog ta mig en dusch innan det blir film! Och för en gångs skull längtar jag till att det ska bli måndagmorgon, ska nämligen till bästa Linnéa för att få ordning på mitt hår som är alldeles för bedrövligt just nu. Verkligen i behov av klippning. Har inte alls bestämt mig hur mycket jag ska klippa, det gör jag säkert först när jag sitter där i stolen:D

1 kommentar:

Svorsken sa...

Åh vilken søting,å så liten dom ær..
Hærligt med Donnabesøk,Jag vill också till Linnea!