2010-09-25

Totalt jävla mörker

För ett år sen befann jag mig i Tunisien med Mari! Vi hade ju en supermysig resa och betydligt trevligare väder än det är ute nu. Det har regnat konstant i två dagar:(

Fast det är väl mysigt det med på sitt sätt. Då kan man mysa till det inne med gott samvete.

Igår efter jobbet var jag och 4 av mina jobbarkompisar på Palladium och käkade och drack lite vin. Förutom Amanda då som drack fanta:) Hon hade ju inte åldern inne;) Trevligt hade vi och sen blev det till att åka tåg hem för Anna.
Har som bekant en bit att gå från station sen och i regnväder och kolmörker var det väl mindre kul. Sista gatlampan är ju vid strömbron. Men vuxen som jag är (??) så hade jag varit förutseende och packat med mig reflexvästen. Man vill ju klara sig med livhanken i behåll och man syns ju knappt med vanliga reflex.

Men med bra musik i lurarna och ett glatt humör så fixar man det mesta:) Men man såg ju inte mycket vart man klev kan jag säga, blev några vattenpölar och nån gren jag snubblade över.

Inga kommentarer: