2010-09-15

Längtar, längtar, längtar och längtar...

Mindre än tre månader kvar nu... Tror inte jag berättat så mycket om resan när jag tänker efter. Vi ska åka med Fritidsresor och bo på Front village i Karon beach på Phuket. Jag, Anna-Karin och Maria. Eller Oestergaard och Snygg som jag och A-K fått heta i förnamn i bokningen för att vi har så långa efternamn. I mitt bekräftelsemail står det "Hej Östergård!" Haha!

Vi ska ju bara vara borta i 8 dagar så det kändes lämpligast att boka charter då. När jag dessutom kollat enbart flyg så har dom priserna i princip varit lika höga som charter.

Vi ska sola, bada, slappa, mysa, äta och dricka gott och ha det helt underbart! Åka på nån/några utflykter till andra öar har vi också tänkt göra och jag ska definitivt passa på att få massage!

Har lånat några böcker på bibblan idag så nu ska jag läsa lite:-) Reseböcker är för övrigt det enda jag lånar på biblioteket nuförtiden. Annat var det när man var liten och man rände på bibblan jämt och ständigt och mamma och pappa satte stopp vid 10 böcker per gång, och nån kassett också:-)

Inga kommentarer: