2010-12-20

I´m back!

Hej mina vänner! Jag är åter hemma igen. Ska berätta allt om resan senare, ikväll om jag orkar. Eller kanske inte ALLT, men det mesta allafall! Om ni vill kan ni ju kolla in bilderna på facebook så länge! Kommentera gärna!!!

Nu måste jag komma in i fas i allt igen. Vaknade av mig själv i morse och det händer ALDRIG. Jetlagen som gör sig påmind:(
Det knasiga är att det faktiskt är julafton på fredag och jag har noll julkänsla. Måste kanske handla lite julklappar... Tänkte ju göra det i Thailand men det blev liksom inte av, shoppade nästan ingenting alls där.
Har ni några tips på vad jag kan ge min pappa (som faktiskt är mer förtjänt nåt fint än nån annan, han hämtade mig på Arlanda i lördags och när jag hämtade min bil såg jag att den var fulltankad!!!) ?? Vore kul att ge honom nåt annat än en tröja eller en bok för en gångs skull.

Borde nog gå in på mina sidor på Telia och kolla saldot också... Blev några sms skickade faktiskt... ;) Från Tunisien skickade jag 8 sms, från Thailand skickade jag 46 :O Haha! 3/4 gick nog till ett och samma nummer;) Men jag har ju kollat priserna på sms i förväg så jag har väl koll på ett ungefär.

Känner faktiskt inte för att bylsa på mig massa långkalsonger och vantar och sånt idag. För några dagar sen gick man i bikini och flipflops, det var mycket skönare!

3 kommentarer:

Erika sa...

Ska genast gå in och kolla på bilderna! =) Läste ju fel i din kommentar, var så inne i Shutter Island att jag inte fattade att du skrev inception! Haha! Åh den vill jag också se! Den var sevärd med andra ord?

stina sa...

ser fram emot att höra om resan! lev sjukt sugen på värme när jag såg bilderna...

Svorsken sa...

Hoppas du hadde en fin resa!

Vi kommer hem 23 å stannar til den 28!
Møjligt vi kommer førbi Hansjons 30 en tur på julafton kansje,eller om ni hænger med tomten øver :))
Ær du ledig i mellandagarna eller skall du jobba?
kram