2010-12-05

Mycket mätt!



Herregud så mätt jag är fortfarande! Vi var iväg med jobbet till Kungsholmen (Segersta) och käkade julbord idag! Tyvärr hade jag ingen kamera med, men det var väldigt fint och mysigt där! Ni får tänka er bilden med massor av snö och julig stämning helt enkelt! Men alltid när man är på julbord så orkar man ju inte äta så mycket som man egentligen skulle vilja.

I veckan MÅSTE jag verkligen ta tag i saker. Det är ingen ordning på mig alls. Ska hämta ut nytt körkort, skriva ut biljetterna, fixa tåg till Arlanda, måste se till att allt är tvättat, packa, dona med det som måste göras här hemma och säkert en drös med grejer som jag glömt bort. Har noll koll på saker och ting för tillfället, tankarna ägnas liksom åt annat=D Men det är härligt det med!

Nu ska jag nog krypa ur finklänningen och in i pyjamasen och sen sleva upp lite mat i en matlåda innan jag kollar på film. Det lutar åt SATC 2!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hej:) Hur mår du i snön? Här är det bra. Det jobbiga gick okej, en sak var att jag skulle kolla upp en hand som liksom har fastnat. Den går inte att röra, så den ska rötgas på fredag. Håll en tumme!

Hur är det hemma? Hoppas du mår toppen. Stor kram

PS: Julkalendern är inte alls i Sunes Jul klass.. men den funkar.

stina sa...

när åker ni?
kram