2010-12-26

Lycklig!

Som jag skrev på facebook så är det mycket lätt att vara Anna just nu! Mår så himla bra! Eller ja... kanske inte så bra fysiskt just idag, men i själen då;-) Inte dåligt men jag är så sjukt jäkla seg. Har inte klivit ur pyjamasen på hela dan och tänker inte göra det heller. Drog på mig täckbrallor och jacka utanpå när jag, Sofie och mamma gick ner på Ica för en stund sen.

Igår myste jag omkring under dagen bara innan det var dags att duscha och svira om lite inför kvällen. Jag och Soffan var på förfest hos Linnéa och Christian med en hel del annat folk. Vi hade couronne-turnering och det gick hyfsat bra för mig och Linnéa men vi hade sånt oflyt i vår semifinal:(

Sen bar det av till Tuppens där det var en rejäl kö utanför, men det flöt på hyfsat bra allafall tycker jag för det var ju enbart biljetter som gällde så inga skulle ju betala. Mycket folk såklart och man träffar ju många som man nästan bara träffar på juldagen:) En liten grej hade jag gruvat mig lite för, men det var en sån skön känsla när jag märkte att det hela liksom gått över!! Lättnad!!! Och sen fick jag ju några ego-boostar under kvällen också och det är ju aldrig fel. Största kom nog på nattkröken;-) Sofie och jag åkte med världens gulligaste taxi-chaufför hem sen inatt!!

I morgon är det jobb igen, om jag tar mig dit alltså. Fy tusan vad det kräksnöat idag!! Behövs verkligen inget mer nu!

1 kommentar:

stina sa...

gott nytt år till dig me!!!
hoppas allt fortsätter vända för dig och att allt blir superb ;)
stooor kram