2012-03-06

Dom där egenskaperna...

Min mamma är ganska estetiskt begåvad och duktig på allt som är kreativt. Måla, rita, dekorera, göra fina blomsterarrangemang och buketter, sy och inreda. Det är en gen som helt gick mig förbi kan jag säga. Det hela blir ganska så talande när man ser nedanstående "konstverk". Draw something, jätteroligt spel, men herregud vad kass jag är på att rita!!! Önskar verkligen jag hade ärvt lite mer av mammas talang, lite avis på det faktiskt. Men jag vet ju även att jag har egenskaper som hon i sin tur önskar att hon haft, dom har jag väl ärvt av pappa då kanske.


Känns faktiskt riktigt skönt att veta att halva arbetsveckan är avklarad nu! Kl. 18:00 på torsdag gör jag helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker det går bra att förstå dina teckningar =)
Super kul spel men jag och maken har kommit till max nu vilket är lite trist =/
Det går inte att komma över 99 omgångar, det drog ner betyget en aning.
Kram!