2012-03-27

Ta i trä!

Jag hoppas verkligen att det vänt nu! I natt var första gången på länge jag sovit HELA natten utan att vakna massa gånger helt utan anledning. Dessutom kände jag mig sådär grymt trött att jag bara ville snooza och snooza! Alltså, jag kände mig som den vanliga Anna! :D Eldprovet blir på fredag då jag är ledig, sover jag till åtminstone 09:00 så vet jag att det är ordning på mig igen! Skulle egentligen bli en tredagarshelg för mig till helgen, men har bytt med Amanda så att jag jobbar faktiskt på lördag igen. Hon behövde byta bort denna för att hon ska till fjälls (för typ 104:e gången den här vintern) och jag behövde byta bort 14:e april då vi ska iväg och fira min kära farmor som fyller 80!

Och ja, humöret är betydligt bättre idag med! Så underbart att känna sig glad igen! Om det är sömnen eller nåt annat kan ju vara svårt att svara på, men huvudsaken det är bättre så gör det ju detsamma vad anledningen är.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas det har vänt för dig =)
Vi kanske kan ses en sväng den 15:e innan vi far hem?
Kram!