2012-03-29

Good feeling!

Nu känner jag att humöret känns riktigt bra! Har lite roligheter planerade kommande helger och sommaren känns inom räckhåll. Om exakt tre månader har jag väl just anlänt till Bordeaux. Har faktiskt ingen aning om när flyget går, men det lär jag väl få reda på :)

I morgon är jag då ledig! Spännande att se hur länge jag lyckas sova... Sen ska jag på Aftek och hämta ut ett par nya löparskor och ett par löpartights som jag beställt. Ja jag vet, det verkar konstigt men det är faktiskt helt sant! Kondisen är för tillfället obefintlig, men det är det jag tänkt ändra på. Och mina nuvarande löparskor har några år på nacken.

Framåt kvällningen åker jag faktiskt ner till jobbet. Jag och några sköna damer ska ha en trevlig kväll där vi börjar med att köpa thaimat och käka på jobbet innan vi åker till badhuset i Kilafors som vi hyrt! Ska bli riktigt trevligt!! Ingen alkohol för min del som dels måste ta mig hem till landet, och dels ska jobba på lördag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lite mål måste man ju ha!
Ha så kul imorgon!