2012-03-16

Love is in the air!

På lunchen kände jag verkligen vilket bra humör jag var på! Solen sken och allt kändes fantastiskt. Sen alldeles när jag var på väg ner för att jobba igen kom Amanda och påminde mig om att vi hade säljbesök och då blev det genast ännu mer fantastiskt! Var dags att fylla på skåpet med Ray Bans då dom faktiskt säljer sig själva praktiskt taget!

Och när man trodde att det inte kunde bli bättre så hittade jag faktiskt dessa godingar som jag beställde till mig själv också! Hade kikat på ett par Persol tidigare men nu är jag glad att jag väntade med att beställa dom eftersom jag nu hittade dessa. Min kärlek till Ray Ban blev bara ännu större än det redan var! Tillsammans med Oakley så Ray Ban dom mest prisvärda märkena när det kommer till solglasögon! Så är det bara!!

Nu är det bara att vänta och längta nån vecka innan dom kommer!! Och jag lovar er att dom är snyggare i verkligheten än på bilden! Ja, jag lär ju inte vara solglasögonlös under tiden jag väntar precis :D

1 kommentar:

Stina sa...

Wihhhooo!!!! Jag är jättenöjd med mina som du hjälpte mig med!! Kram