2014-02-16

En stor bedrift

 

Eftersom jag inte har några bilder på hur det såg ut före så kan ni nog inte förstå vilken bragd jag utfört i helgen. Dessa två möbler har fått sig en välbehövlig rensning och städning. Det har länge hängt över mig och det var som att Charlotte Kalla gav mig krafterna igår efter hennes makalösa körning. 

För att ni ska få nån liten hum om hur illa det var så kan jag tala om att i sekretären fanns 41 lönespecifikationer som inte blivit lagd på rätt plats. Japp, det är 41 månader det ja... I den lilla fula byrån, som endast står där för att jag inte hittat nån bättre som får plats, fanns bland mycket annat skräp en tub hydrokortison jag fick utskriven när jag bodde i Göteborg 1999!!!! Och disketter med tveksamt innehåll. Känns som en stor tung sten som släppt från mina axlar nu. Nöjd är bara förnamnet. 

1 kommentar:

Stina sa...

Jättefint skrivbord iaf! 😄