2014-02-24

Ensamhet

Här kommer några bilder jag tog i lördags då jag var ute och hade "snöbollskrig" med Franco. (=jag kastar snöbollar och han hoppar upp och smashar sönder dom i luften) Svårt att fota när det är så färglöst tycker jag.

Hade en rejäl dip i humöret i lördags för övrigt. Kände mig så otroligt ensam. Jag var sällskapssjuk och ville umgås med nån, men fick inte alls någon respons på det. Tänkte också mycket på att jag senaste tiden funnit där för folk hit och dit, hjälpt till med lite av varje och visat omtanke på olika sätt (åtminstone så tycker jag själv det), men sen får jag liksom inget tillbaka. Det är verkligen ingen angenäm känsla.

Nu känns det tack och lov bättre idag, har roliga saker att se fram emot. Både i närmsta framtiden och längre fram.

1 kommentar:

Svorsken sa...

Det ær bra att det kom seg,ingen rolig kænsla:/
Ær heller inte alls kul nær relasjoner kænns enkel riktade,det kræver ofta mer æn vad det ger...

Inne på æmnet så blir man jo deprimert av dette vædret som ær också!!!!

Hoppas du får en bra helg!
Kram