2014-02-08

Energitjuvar!

Jag tycker väldigt mycket om mitt jobb, för det mesta. Jag har verkligen haft tur och jag trivs väldigt bra. Man går dit i ur och skur, även då man kanske inte borde för att man är lite krasslig eller så. Det är nog många dagar man egentligen borde ha legat hemma i sängen i stället för att pallra sig dit. Jag åkte och jobbade förra vintern när jag hade den vidrigaste jävla nackspärr jag nånsin upplevt, svårt att beskriva hur fruktansvärt ont jag hade då. Men på jobbet var jag och gjorde mitt bästa. Jag har även varit där när jag knappt kunnat prata.

Sen finns det ju dom som liksom på nåt vis alltid lyckas vara borta. Klubben för inbördes självömkan!

Ibland går det liksom inte bara att förtränga dom ständiga klagomålen och suckarna. Men nu har jag fått spy ur mig lite, så jag kan fokusera på det bra i stället!

Inga kommentarer: