2014-06-14

Ännu en 30-åring!

Igår var jag ledig och firade samtidigt 9 år på jobbet. Var iväg på förmiddagen och tog min sista dos av twinrix. Hann kolla lite film och dona hemma också innan det var dags att bli upphämtad av Linnéa och Johanna. Vi plockade sen upp Jennie innan vi for vidare till Grycken där Martina väntade oss. En väldigt fin kväll även om det var ganska kallt. Vi firade denna gång Martinas 30-årsdag (även fast den var redan i mars)




Vi blev bjudna på riktigt god mat och hann gå igenom vääääääldigt många samtalsämnen innan vi la oss vid halv fyra. Skrattmusklerna fick jobba hårt kan man säga :D Jag, Martina och Johanna tyckte det passade bra att bada vid två inatt också. Skönare än sist jag badade faktiskt! Delade gäststugan med Jennie och jag har sovit som vanligt när jag druckit, alltså vaknat massa gånger i onödan. Idag blev det en lång god frukost och promenad för alla utom den höggravida kvinnan innan vi åkte "finvägen" hemåt.

Just nu är jag trött som ett as och försöker bara härda ut tills det känns som lagom tid att lägga sig utan att behöva vakna pigg mitt i natten. Ska nog gå ut i friska luften en stund och prova mina nya fotoprylar. Hämtade idag ett paket med reflexskärm och självutlösare.

1 kommentar:

Svorsken sa...

Trevligt såg ni ut å ha det,lite små galna som badar mitt i natten bara😉

Jag vet inte riktigt vad det blir før briller æn,har sett på både Marc by Marc Jacobs & Ray Ban så vi får se:)

Kram