2014-06-30

Tjejfest!

Här ligger jag under täcket på min första semesterdag. Vädret ropar ju inte direkt att man ska göra nåt annat än sitta inne och kura med tekoppen. Ska visserligen ta mig an en löptur idag men det får bli senare när det slutat regna (enligt klart så ska det göra det framåt kvällen) Har mycket böcker att roa mig med så det går väl ingen större nöd på mig. 

I lördags styrde jag och min kära volvo kosan ner mot Riksten/Tullinge. Hade ju inte träffat Stina sen vi sa adjö på Arlanda i januari så det var på tiden. Hon hade bjudit in till tjejfest! Och vilken fantastiskt rolig sådan det blev! 


Stina var ju den enda jag kände sen innan, även om jag hört talas om dom andra. Men vilka trevliga tjejer!!! Och som vi skrattade!!! 

Mellan tre och fyra på natten låg jag vaken, och mådde rätt pyton. Var tom tvungen att spy två gånger!!? Rätt orimligt med tanke på mängden alkohol jag druckit. Konstigt! 

Vi satt ute stor del av dagen igår innan jag åkte hemåt 14:45. Solen visade sig några gånger så det gällde ju att passa på. Hemfärden var ingen rolig historia. Dels var jag ju lite seg efter festen, och sen regnade det ju mer än halva sträckan och flera bilköer på det. Var väldigt skönt när jag väl var hemma sen!! 

Tusen tack, återigen kära Stina för en supertrevlig fest!!! Du är bäst!! 

1 kommentar:

Stina sa...

Tack än en gång, det var så mysigt och härligt! Sååå mkt positiv energi!
Hoppas du får en härlig vecka! Pussar