2014-07-20

Vilken helg!

Vilken fantastisk helg det blev detta! Lätt värt att känna sig som slaktavfall idag. Gårdagen började med att jag klev upp tidigt för att spela en match på brännbollsyran. Karin saknade folk i sitt lag och som den snälla vän jag är ställde jag upp. Var väl tur att matchen var redan 8:40 så det inte hunnit bli så många åskådare. 

Efter att ha hängt lite med laget så drog jag hemåt. Åkte sen till Fagernäs och var där ett tag med Jon, Cissi, Gia, Chris, Jimmy, Marita och alla barnen. Sen när skyfallet kom åkte jag hemåt och fixade mig i ordning för kvällen. 
Förfest i grabbarnas husvagn på campingen och fy fasen vad jag skrattade! Om träningsvärken i benen beror på brännbollen så måste värken i revbenen bero på allt skrattande. Trevliga killar! Och Karin såklart! Bollnäs visade sig verkligen från sin vackraste sida igårkväll.  
Fy fasen vad ont i kroppen jag hade när jag vaknade i morse. Och det verkade gälla alla andra med. 
Jag, Karin och Thomas tog sen med oss mat och drog iväg till stenarna för att bada. Ljuvligt härligt måste jag säga! Blev även ett dopp hemma sen också. Helt fantastiskt att få bo såhär!! 

Snart måste jag ta tag i lite packning. Jag och Sofie åker på lite minisemester i morgon. Vi ska på Kolmården på tisdag! 




1 kommentar:

Stina sa...

Snygging!
Va härligt att du lever livet nu med allt vad det innebär ☺️ Vackra Bollnäs, nu längtar jag tills vi åker upp! Jag skulle verkligen vilja bo vid vattnet, det är så fridfullt. Vad mysigt med en semestertripp och kul att du äntligen kommer iväg till Kolmården 😄 kram kram