2014-10-28

Ibland kan nåt dåligt vara det bästa som hänt!

Igår var det exakt ett år sen Kim gjorde mig en stor tjänst genom att göra slut. Vet ju såhär i efterhand att det aldrig skulle ha hållt ändå, men just då var jag ju enormt ledsen och framförallt ganska chockad. Det är ju lätt att vara efterklok (mycket lättare än att vara förklok) och det fanns egentligen inget rätt med det förhållandet, mer än att jag ju faktiskt av nån märklig anledning blev kär.

Men det som jag faktiskt fick ut av det var att jag liksom kom till insikten att jag vill ha ett förhållande och att jag nu känner mig redo för det. Men sen kanske inte alla "försök" till det har gått som önskat, haha!

Ja och som jag sa, igår var det alltså på dagen ett år sen jag blev singel igen och det tyckte jag var värt att fira, för jag har fan varit så jäkla duktig det här året! En utomordentligt bra singel helt enkelt. Så det blev en liten flaska mousserande vin (den sliskigt söta och GODA sorten) Fast det var måndag!

3 kommentarer:

Stina sa...

Hihi vilket märke är det? Bra att fira det kan man göra oavsett dag! ❤️

Anna sa...

På bubblet menar du? Asti Cinzano ;) Fint ska det va! :p Hade det funnits Chapel Hill Sweet hade det blivit den.

Svorsken sa...

Absolutt vært att fira,helt rætt!👌💃🍸