2014-10-04

Tack solen!

Efter en rätt seg och stundvis jobbig arbetsvecka fick jag äntligen helg idag 14:00. Har mått lite skumt kroppsligt i veckan, lite smått hängig men långt från sjuk. Haft mycket ont i nacken också, och det är ett problem jag måste göra nåt åt snart. Om jag bara lyckas komma på vart jag ska vända mig... Däremot har jag mått väldigt bra i sinnet hela veckan. Kännt mig väldigt positiv. Om det beror på att jag börjat käka magnesium eller om det är nåt annat det beror på är väl svårt att veta. Men jag klagar inte! 
Efter jobbet åkte jag en sväng till Hans-Jons där jag käkade innan jag åkte hem. Där velade jag mellan att lägga mig och ta en tupplur (var så galet trött) eller att ge mig ut på promenad. Ja, av bilderna att döma ser ni vad jag valde. Valet var ju egentligen ganska enkelt. Så fantastiskt härligt att komma ut lite. Solen är väl snart ett minne blott för en lång tid så nu tankas det D-vitamin (även börjat med det i pillerform för tredje vintern i rad) Underbart vackert nu när löven ännu är kvar på träden och jag älskar verkligen den där stigen vid vattnet! Tänkte många bra tankar! 

2 kommentarer:

Stina sa...

Och vad gjorde du sen?! Haha ☺️

Anna sa...

Haha, sen la jag mig i soffan och kollade på film ;) (jag gjorde alltså det på riktigt)