2014-09-29

Klokt beslut

Jag sa ju visserligen att jag skulle ge nätdejtandet året ut, men man är ju inte sämre än att man kan ändra sig. Var verkligen tvungen att ge upp det för det höll på att påverka min mentala hälsa... Fy fasen vad mycket idioter det finns! Sen blev en väldigt obekväm och misslyckad dejt i lördags bara droppen. Vill inte vara med om det igen så nu låter jag bara "ödet ha sin gång", leva som vanligt med öppna ögon helt enkelt. Jag är rätt övertygad om att det kommer ordna sig ;)

Mina kollegor däremot verkar väldigt bekymrade, dom vill att jag ska ragga på kunder och gå massa kurser, haha! För visst är det ju så att "drömprinsen" inte kommer komma och knacka på dörren precis, det är jag ju medveten om. Men det går ju knappast bra att forcera fram nåt.

2 kommentarer:

Stina sa...

Håll sinnena öppna så löser det sig nog. Du får sysselsätta dig med trevliga besök under tiden ☺️
jag håller iaf tummarna att livet bjuder på det du önskar! ❤️
Kram

Anna sa...

Tack! Mina sinnen är öppna och jag är övertygad om att det kommer att ordna sig! Bara jag slipper gå på fler olustiga dejter :)

Kram!! <3