2014-09-16

Motgångar!

Det ska visst vara helt omöjligt? Fick igår äntligen tummen ur för att få upp svarta svanen på väggen! Har dragit mig för det för jag har inte känt att jag vågat. Ramen är nämligen väldigt tung. Men upp kom den och jag blev väldigt nöjd! Blev perfekt höjd på väggen och den hängde där jag ville. Dessutom var det ju en skön känsla att ha klarat av det utan hjälp av nån karl ;)
Lyckan var dock kortvarig då jag satt i köket några minuter senare hördes ju världens brak! Första känslan var ju att jag kände mig värdelös... Sen såg jag ju att det var själva fästet som lossnat bak på ramen. Den ska ju liksom tåla sin egen tyngd tycker man! 
Har varit i kontakt med IKEA idag, och förhoppningsvis får jag ny ram hemskickad och även ersättning för den skadade parketten... Måste bara åbäka mig med att skicka in ramen först. 

Senare när jag låg och sov, hade väl kanske sovit en timme, så vaknade jag av att Franco hulkade... Sen spydde han ner halva sovrummet. Tre stora högar på golvet och två mindre i sängen (som jag bäddade rent dan före) Då är det lätt att hålla sig för skratt. Var ju bara till att kliva upp och torka. Den lille raringen själv blev rädd och gömde sig under sängen. 

Inga kommentarer: