2014-09-09

Kommer inte på nån bra rubrik

Fotosuget har varit lite större senaste dagarna. Hösten är en fin tid att fota på, ljuset är så mycket mjukare än mitt i sommaren också. Dessa bilder tog jag ikväll när jag kom hem från jobbet. Hade tänkt fota ännu mer men batteriet i kameran höll på att ta slut.
En sak till... Det här med internetdejtandet är ju igång igen. Men hur fasen lyckas folk med det?? Verkar tro att det bara är slasket kvar (förutom mig själv då) för herregud vad mycket idioter det verkar finnas. Eller så är det bara dom som dras till mig?

Jag är också väl medveten om att jag antagligen ratar massa folk enbart på deras bilder och vad dom skrivit på sin sida. Urvalet måste ju göras på nåt vis och jag kan ju inte trycka ja på varenda en "för att dom kanske är jättesnälla". Attraktion och tilltalande utseende är faktiskt också viktigt. Att träffa nån live är för min del klart bättre då "känslan" är så otroligt viktig för mig. Men det verkar ju omöjligt att träffa nån. Känns stundvis så hopplöst, men jag vill inte heller "nöja mig", det är inte ett alternativ för mig. Ger det året ut innan jag ger upp (alltså internetgrejen, inte att jag ger upp att hitta nån) men jag tror ärligt talat mer på slumpen faktiskt.

1 kommentar:

Stina sa...

Vad drygt! Men jag håller tummarna för dig.
Fina bilder!
Kram