2014-09-21

Har ni skakat ner en strit från ett träd nån gång?

En lugn och härlig helg är förbi. Eller det är väl några njutbara timmar kvar ändå. Har varit ute en del i skogen, i fredags ensam för att plocka lite svamp och idag med Sofie och mamma i regnvädret. Mamma skulle plocka grejer för att göra dörrkransar och Sofie skulle plocka lite kusar och mossa till hennes biologutbildning. Själv var jag mest ute efter frisk luft.

Har hunnit fota en del i helgen också, vilket alltid känns bra! Och även gjort lite nytta hemma. Igår var jag ner på stan med Sofie för hon hade några ärenden, middag senare på Hans-Jons och Sofie sov över hos mig sen. Tv och film och snackande.

Resten av denna söndag spenderas i soffan, ska kolla ikapp några avsnitt av Suits tänkte jag. Kanske att jag snor ihop en äppelpaj lite senare med.

Inga kommentarer: