2014-09-14

Underbar helg!

Räknar inte in gårdagen i min helg, dels för att jag jobbade och sen mådde jag inte tipptopp heller. Gick och la mig galet tidigt och låg och läste, först Vagabond och sen bok. Kändes välbehövligt!

Men denna dagen alltså, hur fantastiskt härlig som helst! Har donat lite hemma och fått vettiga saker gjort, även om dom kanske inte räknas in bland det härliga så är det skönt när sånt trökgöra är överstökat.

Sofie kom till mig och vi gick omkring här hemma i det fantastiska vädret. Hon letade insekter av olika slag till hennes biologstudier, jag kröp omkring med kameran och Franco följde efter oss vart vi än gick. Sommarvärme den 14:e september, hur underbart som helst! Har ätit söndagsstek med familjen och sen åkte jag även dit för att äta favoritefterrätten Gino!
Nu kanske ni undrar om jag inte röstat idag? Nä det har jag inte gjort, för det gjorde jag nämligen i förskott för ett par veckor sen. Men nu ska jag strunta i valvakan, för resultatet blir ju lika oavsett om jag kollar eller inte, i stället ska jag fixa lite popcorn och se nån film. Litar på att facebook underrättar mig om resultaten ändå ;)

Inga kommentarer: