2014-10-19

Social helg!

Till skillnad mot för förra helgen har denna varit väldigt social. Har för ovanlighetens skull bara varit ensam korta stunder. Det började med ett väldigt oväntat nattligt besök i fredags och när han var avlämnad igår var jag in en sväng på jobbet och pratade (hade även ett annat ärende där, så ni inte tror att jag åkte till jobbet bara för kul på en ledig lördag) Efter det åkte jag och träffade mamma och pappa en stund. 

Sen efter matlagning och ätande var jag tvungen att sova lite middag. Sen mötte jag Cissi och Othilia på pizzerian där vi köpte med oss mat och åkte hem till dom. Hann leka lite med Anton och Othilia innan det blev läggdags för deras del. Sen spenderade jag och Cissi resten av kvällen i soffan framför Så mycket bättre och Baksmällan. 

Denna dag har bestått av hårfärgning på Cissi, pizzeria-lek med Othilia och sen for vi till Annika på ljusparty. Sen hem och efter en stund kom Sofie och vi ligger nu i varsin soffa och kollar på James Franco. Så det har faktiskt varit en mycket trevlig helg för min del. 

2 kommentarer:

Stina sa...

Härligt! Hittade du nåt på ljuspartyt? Kram

Anna sa...

Jag beställde två sorters teljus, "jordgubbsrabarber" och "Kiwi kyss" :)