2009-06-09


Den här tisdagen kommer ju inte gå till världshistorien som den bästa dan i mannaminne precis. Det har varit en konstig dag på nåt sätt. Den började med att jag som vanligt fick stressa på morgonen. Hann ju inte torka håret och tankade en skvätt i stället för hela tanken. Men jag var i god tid till besiktningen och det var klart när min tid egentligen skulle börjat. Och faktiskt så gick den igenom!! Var lite skeptisk för pappa sa nåt om slitna bromsbelägg när han bytte däcken sist (vad nu han vet om det) så det hade jag liksom väntat på. Men jag blev såklart väldans glad att han gick igenom.
Och samma sak som förra året då jag besiktiga bilen så brände jag tungan på kaffet där. Ska försöka komma ihåg att inte dricka kaffe där nästa år.

Jobbet var ju lite hej kom och hjälp mig gällande kunder... Men jag hade det inte så tufft, var värre för en del andra. När t.o.m den som är mest tålmodig på jobbet säger på fullaste allvar att hon vill gräva ner sig så är det illa.

På eftermiddagen var vi riktigt trötta allihop, och samtalen var ju därefter... Haha, man får ju hoppas att inte nån monterat en mikrofon nånstans.

På vägen hem hamnade man ju såklart bakom världens bilkö... Hatar sånt! Fanns inget tillfälle att köra om heller.
När jag kom hem satte jag direkt igång med mitt bakande. Och då häller jag ut typ hälften av det smälta smöret på golvet. Jaja, men mina muffins blev klara tillslut, eller ja inte riktigt än. Ska ju garnera dom med glasyr och strössel också men dom måste ju kallna först.
Så under tiden tänkte jag kolla på film, Brudens bäste man. Är väl den typen av film man klarar se i det här tillståndet.

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hipp hipp HURRA idag är det din dag!! Ha en underbar födelsedag med god tårta och massa fina presenter. STOR KRAM

Svorsken sa...

Grattis till att bilen gick igenom,alltid skønt det!!

Å Grattis på dagen din,hoppas verkligen du får en fin dag eftersom du hjælpte till å gøra våran vældigt minnesværd!
Ut å trædgården å bygg ett torn av ballonger eller spring rundt med en gurka på jobbet,det ær lov nær de er fødelsedag=p