2009-06-07

Söndag återigen

Jaha, då är denna helgen över också. Fort som attans går helgerna.
Igår fick jag hjälp med att ta bort innerfönstren i sovrummet och byta parkeringslampa på bilen ( har besiktning på tisdag och eftersom dom sa att jag skulle byta den på förra besiktningen så tänkte jag att det var dags nu). Gick betydligt smidigare att ta bort dom än sätta dit dom, innerfönstren alltså. Men remsorna var lite segare att få bort efteråt.
Har faktiskt ärligt talat mest slappat hela helgen, kollat på fotboll (jävla skitmatch!) och ätit gott!

Idag på förmiddagen fick jag efter några missförstånd besök av min kompis L, trevligt trevligt!
Sen skjutsade jag morsan till Bollnäs för hon skulle köpa ballonger. Men det blev ena dyra ballonger innan det var färdigt för hon shoppade ju en hel del annat. Själv nöjde jag mig med lite disktrasor och en tesil typ.

Veckan som kommer har jag faktiskt en hel del planerat, bara på torsdag som det inte är nåt särskilt. I morgon har vi möte efter jobbet, på tisdag är det besiktning innan jobbet och på kvällen måste jag baka. På onsdag är en särskild dag!!! Och på fredag ska vi hem till Lena efter jobbet. Sen på lördag blir det nog en tur upp till L:s stuga för lite grillning och mys!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Har aldrig hört någon annan än min mamma och pappa sagt "ta ut innerfönsterna" det är som om de varit de ända som haft det :)

Hoppas du får en toppendag! Sista dagen innan the Big Day! Det är idag du ska hoppa en kilometer på en hoppboll, träffa folk från portugal.. Phoebe stile;) Stor kram

Hanna sa...

oh, är det innan hon fyller 30 som hon skulle göra det?:)

Hela världens tycks kunna vissla, men jag får inte fram ett endaste litet vissel. Bara innåt och hur värdelöst är inte det?
Lär mig om du lär dig:)