2010-10-24

Halvkass helg


Alltså, detta har nog inte varit den bästa helgen i världshistorien precis. Men inte värsta heller.

Haft ont i huvudet ganska mycket tyvärr, hela dan igår och idag vaknade jag med världens huvudvärk också:( Men en tablett och lite te gjorde nog susen för det lättade så småningom.

Var till mamma och pappa och käkade och sen fick jag hjälp av bästa pappa att byta till vinterdäck. Nånstans i den proceduren, med sista däcket så råkade jag på nåt vis slå mig själv på fingret med fälgkorset. Så sen märkte jag att fingret svullnat upp och blivit helt blått runt knogen. Det gör ont!!!
Vänster ringfinger så det är väl tur att jag inte är förlovad eller gift för då kanske jag inte fått av mig ringen;-)

Sen är det ett lite annat bekymmer jag haft i helgen också, men det tror jag inte ni vill läsa om för det är så jävla äckligt! Förhoppningsvis är det ordnat nu allafall:)

Nästa helg kommer bli grymt mycket bättre! Sofie kommer hem över helgen och vi ska myyyyysa!

1 kommentar:

Erika sa...

Vilka härliga bilder!!

Men fy så du ska göra illa dig! Hoppas det är bättre nu och det äckliga med! =)

va roligt att Sofie kommer hem! Ni får mysa massor! Kramar!!