2010-10-27

Onsdag

På väg hem från jobbet ikväll svängde jag in på Rusta och köpte mig en pilatesboll. Nu återstår bara att se om jag kommer använda den också;-) Skulle nog egentligen behöva ha nån som piskar mig!

Fingret är bättre nu, även om det fortfarande gör ont. Men det ser inte lika "ruttet" ut som Amanda sa i måndags. Då hade jag så ont att nästan vad jag än gjorde var besvärligt. Det där äckliga jag inte ville berätta om (för att bespara er) är också förhoppningsvis helt borta.

Nu funderar jag på om jag ska äta nåt, är egentligen inte särskilt hungrig men tre colanappar och några gott och blandat kanske inte är bästa middagen. En mugg grönt te och en macka kan det nog bli:) Behöver nåt att värma nävarna på! Sen ska räkningsjävlarna betalas, finns det nåt som är tråkigare än det?

Inga kommentarer: