2011-01-21

TGIF... och att jag dessutom är ledig i morgon!


Ikväll var det visst en sån där kväll då jag saknar Lea extra mycket:( Bilderna tog jag med mobilen två dagar före hon blev påkörd. Hon låg i mitt knä när jag satt och betalade räkningarna.

Kommande dagarna får jag förhoppningsvis träffa flera av dom jag saknar allra mest! Om jag har tur får jag nog träffa min "lover" nåt i helgen och på tisdag kommer Malin, Aminda och Minnea upp till Hälsingland!!
Känns otroligt lyxigt med en fredag då jag inte behöver kliva upp och jobba dan efter! Har ju vart jobb dom två senaste lördagarna och efter denna är det jobb även dom två kommande. Så denna fredagkväll njuter jag i fulla drag! Älskar när jag får vara uppe och skrota hur länge jag vill!! Är dessutom ledig måndag så jag har lång helg=D
Ska se det senaste avsnittet av The big bang theory nu (har ni inte sett den serien gör det!!! Det är så roligt!!!) och sen efter det tänkte jag se nån mysig film!

Inga kommentarer: