2008-08-15

Dödens!

Fy tusan så trött jag är nu! Känner mig lite tjatig men så är det.
Arbetsveckan har mirakulöst tagit slut allafall. Fredagen var ju som fredagar brukar vara, men med mindre personal än vanligt. Nu längtar jag riktigt mycket tills alla är tillbaka från semestrar så det blir mer ordning på torpet.

När min första egna tv gick sönder var det under vinter-OS i Salt Lake Cityoch nu under detta sommar-OS i Peking har min sprillans nya tv gått sönder, det går ju inte att knäppa på den. Varken med fjärrkontrollen eller på tv:n.
Så i morgon ska jag och pappsen åka ner med den till felgiganten. Dom måste laga den på stört eller ge mig en ny tv. Funkar ju inte nu när friidrotten börjat å allt, att vara utan tv.
Var grymt spännande med tennisen idag, mellan alla kunder lyssnade jag antingen på radio eller såg på web-tv utan ljud. Jag och K gjorde några glädjeskutt och jublade lite tyst när segern var klar.

Nu ligger jag i sängen och käkar chips, dip och GUL vattenmelon. Två dipper (dippar?), tortilla och dill-och gräslök, MUMS! Gör mitt bästa för att inte smula ner hela sängen. När man är själv kan man ju t.o.m dubbeldippa=)

Inga kommentarer: