2008-08-18

Vad är det med måndagar egentligen?

Känns som att måndagarna kommer oftare än alla andra dagar, hur kan det komma sig?
Trist ruggväder är det också. Usch!

Måste säga att jag kände grymt mycket med Sanna Kallur idag, det var så smärtsamt att se henne ramla. Flera gånger har jag tänkt "Sanna Fallur", men jag får lika dåligt samvete efter varje gång. Fy mig!

Beställde massa resekataloger för ett tag sen och idag damp den första ner i brevlådan. Vet inte om jag vill kolla i den nu för jag blir nog bara mest sur över alla ställen jag varken har tid eller råd att åka till. Är så väldigt ressugen just nu, tur att jag har resan till Rom att se fram emot i oktober allafall annars hade jag nog gått och grävt ner mig. När den är över får jag väl se till att ha nåt nytt mål. På senare tid har jag ju blivit väldigt sugen på Paris, och dit kan man ju hitta resor till skapliga priser faktiskt. Dyrare att leva där dock...
Men skulle jag ha obegränsat med pengar så skulle jag definitivt åka till Alaska. Ett av drömresemålen just nu, men det är så satans dyrt att åka dit tyvärr.

Blev aldrig nån The prestige för mig igår för jag fastnade med en massa annat (facebook och msn) så jag tänkte se den nu i stället, ska bara hämta en tallrik med ugnspannkaka och blåbärssylt. Mums!!!

Inga kommentarer: