2008-08-12

Trötter liten flicka

Helt totalt vansinnigt trött är jag. Känner mig inte ett dugg utvilad efter semestern. Men tydligen ska jag vara glad att jag inte jobbade förra veckan allafall. Alla rötägg som finns i närheten hade visst vart i farten då. Men är det rötmånad så är det.

Nu när sommaren allafall verkar ha tagit slut så kan jag väl säga att jag längtar tills alla är tillbaka på jobbet. Då blir det lättare att hinna med det man ska och man kanske inte är lika slut på kvällarna. Hoppas jag orkar göra klart det sista i lägenheten i helgen, är en del småplock kvar. Men nu har jag ju lovat låna ut mina flyttkartonger så jag har ju lite välbehövlig press på mig.

Nu ska tvätten hängas innan jag får krypa ner i sängen. Tar nog datorn med mig.
I morgonkväll efter jobbet ska jag ut och käka med Stina, det ska bli riktigt kul! =) Var så länge sen vi pratade en längre stund, vi snackar år sen här. Hur som helst så ser jag fram emot det!

Puss o go´natt!

Inga kommentarer: