2008-08-23

Vernissage

Är nåt fel på mig idag, mer än vanligt alltså. Ögonen känns febriga och snoken känns lite rinnig, det kan väl inte vara pollen??? Mysko är det allafall. Är trött också men det hör ju mer till vanligheten.

Var på Mobackes på fotoutställning idag med mamma. Johanna, Annica och två fotografer till ställde ut fina bilder. Kul!
Hade ju den trasiga tv:n med också som vi bytte på Elgiganten, fick inte likadan tv utan det blev en Panasonic nu. Fick den för samma pris fast den egentligen var dyrare. När jag skulle montera den på bordsfästet hemma såg jag att det fattades två grejer (är det inte typiskt?) så det måste bli en tur ner till Bollnäs i morgon igen. Så tji mig som hade tänkt kolla på film på stor bild ikväll, det får bli i datorn som vanligt. Fördelen med det är ju att jag kan ligga i sängen och mysa. Lite dumt att jag kladdar en massa i sängen bara, har både dip och blåbärssylt på påslakanet. Men det är ju ändå dags att byta snart.
Nä nu måste jag ta en tupplur, sen blir det nog till att smaka nåt av mina två nya teer som jag köpte på den nya teaffären i Arbrå.

1 kommentar:

stinch sa...

nu blev jag sugen på och köpa en massa nya thésorter....
det vore jättenajs att ses och fika om du får en lucka över! det var då ni skulle på jobbevent va, 6 sep var det va?