2008-09-11

Heja Sverige!


Vädret var ju inte det mest exemplariska precis, småregn och kyligt. Men det är ju bättre än ösregn och skitkallt allafall. Men eftersom jag var duktig och klädde på mig ordentligt så slapp jag frysa.
Roligt att se en match på plats, även om matchen i sig inte var så rolig. Zlatan stod mest bara still, hade väl nån chans på mål men märktes i övrigt inte alls.
Som tur var satt vi på rätt sida, i första halvlek var det ju Ungern som var mer på, och i andra så gjorde ju Sverige sina mål. Nackdelen med att se en match på plats är ju att det inte blir några repriser=(
Var med på båda målen men jag måste nog se dom i en annan vinkel.
Kom hem strax före två och innan jag kom i säng skulle jag ju klä av mig, ge Leah mat, släppa ut henne igen, borsta tänderna och allt sånt där. I morse när jag vaknade var första tanken "men jag har ju bara sovit 4 minuter"
Hade väl sovit längre än så även om det inte kändes så.
Gjorde en sån klantig grej på jobbet idag, svårt att förklara vad jag gjorde för ingen skulle fatta men summan av kardemumman var att jag klämde mitt vänstra pekfinger och nu gör det ju fruktansvärt ont. Samma finger hade dessutom tidigare på dan fått ett hugg med en skruvmejsel, men det hör ju till vanligheterna.

Inga kommentarer: