2008-09-01

Inventering

Är så trött idag, klev upp tidigare än vanligt för vi skulle inventera på jobbet. Trist men det går ganska bra när vi hjälps åt allihop.
Men alla som känner mig vet att jag har lite svårt att ta mig ur sängen om mornarna, även när jag börjar vanlig tid.

Men nu är det tre dagar kvar på jobbet sen åker jag ner till Sthlm på fredag, mässa.
Vi ska se till att shoppa för glatta livet så att vi är lediga på lördagen. Då tänkte jag passa på att träffa Stina för att fika och fortsätta samtalet där vi slutade senast. Kul kul!

Ser så grymt fram emot festen på lördag, det ska bli jättekul verkligen. Och inte nog med att det blir STOR fest, jag får dessutom träffa Erika och Jenny! Och Linda med!
V E R Y Excited!

Nä nu tror jag att sängen väntar på mig, ovanligt tidigt. Men jag är så sugen på att läsa min bok. I dina kläder av Jane Green. Lättsam bok som man behöver mellan varven. Gillar att varva lite olika typer av böcker, mest gillar jag nog verklighetsbaserade tror jag.

2 kommentarer:

stinch sa...

collosseum var en av sakerna som tydligen var helt överskattat. du ska ha guide på vatikanen tyckte elias!
vicken tid tror du att du kan ses ungefär på lör?
ska bli kul!!

stinch sa...

i dina kläder läste jag förresten när jag va i bollnäs sist, skön och lättsam bok!