2008-09-26

Migrän och matglad kisse!

Migrän idag då... inte skönt eller kul på nåt vis. Mått pyton mest hela dan. Känns lite bättre nu men det blir nog en grå-blå liten tablett innan kvällen är över. Ska ju överleva morgondagen också, som börjar med jobb och fortsätter med att sätta in alla innerfönster här i lägenheten. Låter väldigt jobbigt, tråkigt och bökigt om du frågar mig. Får hjälp med det tack och lov!

Katten som bor med mig är ju lite utöver det vanliga när det gäller aptiten, liten som hon är äter hon som en häst. Skulle säkert kunna äta ihjäl sig om tillfälle gavs. Igår var hon som tokig när jag åt bandspagetti, fick knuffa bort henne hela tiden medan jag åt. Tidigare i veckan har hon käkat både chips, popcorn och köttfärssås. Förra veckan var det mina potatisskal. Man får verkligen se till att det inte står nåt framme som inte är lämpligt för små katter.


Inga kommentarer: