2008-09-30

Halva arbetsveckan avklarad

Usch vad jag är VÄRDELÖS med mina matvanor. Just ikväll består min middag av popcorn och smoothie. Men eftersom popcorn görs av majs så räknas väl det som en grönsaksrätt?
Och jag har ju inget onyttigt i min smoothie.
Leah gillade inte banan allafall, hon var väldigt skeptisk. Eller så är hon lika kräsen som jag på just bananer, dom ska nästan vara gröna för att vara som godast. Hatar bruna bananer! Och bananen jag provade ge Leah var väldigt brun, så jag förstår ju henne att hon inte gillade den. Blev bara lite förvånad eftersom jag trodde att hon åt ALLT. Hon knaprade ju i sig maskmedel utan protester. Det som man måste vara flera personer och använda våld för att få i Melvin.

Nu har jag jobbat två av fyra dagar den här veckan. Förmiddagen var lite stressig idag, alla väljer av nån anledning att komma precis samtidigt.

Nu kollar jag på Desperate housewives, men jag måste säga att det inte är lika bra som i början. Sitter mest och slötittar nu om jag ska vara ärlig.

Inga kommentarer: